Language

Rruga Kodra e Diellit, Selitë, Tiranë, Albania

+355 69 203 0341/+355 4 452 1345

Language

Rreth Nesh

PROJEKTI QUALITALIA

Home

Rreth Nesh

QUALITALIA

Qualitalia, nje kompani e specializuar ne shitjen me shumice te produkteve buqesore, lind nga eksperienca mbi 40 vjecare nga themeluesve te saj ne industrine e ushqimore, ne perpunimin dhe shitjen e produkteve ushqimore Italiane si fruta dhe perime të konservuara.

Ne operojme ne perputhje te plote me rregullorene miratuar nga BE per higjenen, sigurine e ushqimit dhe qendrueshmerine e tyre, kompania është në gjendje të ofrojë në treg një gamë të gjerë të frutave dhe perimeve të konservuara, të zgjedhur me kujdes dhe cilesi të lartë.

Me nje perpjekje per te zgjeruar biznesin duke ju referuar nje studimi te thelluar socialo-ekonomik te tregut, QUALITALIA ka krijuar nje projekt ambicioz qe synon komercializimin dhe përsosmërisë e kuzhinës italiane në Ballkanin Perëndimor, ku kërkesa për produkte italiane është vazhdimisht në rritje.

PROJEKTI

Projekti i konceptuar, promovuar dhe zhvilluar nga  QUALITALIA  SRL  , ka për qëllim ngritjen, ruajtjen dhe përhapjen e cilësisë së ushqimit, verës dhe produkteve italiane agroushqimore në Ballkan, përmes krijimit të një zinxhiri restorantesh, pikash promovuese dhe shitjesh, ambasadorët e biodiversitetit tonë të jashtëzakonshëm gastronomik, të historisë , të kulturës dhe të promovimit ne dyqanet tona. Me një sërë aktivitetesh që synojnë forcimin e perceptimit të përgjithshëm të cilësisë së ushqimit italian nga konsumatorët botërorë, duke përfshirë përdorimin e mjeteve të sigurimit të cilësisë dhe komunikimit

AKTIVITETET

Promovimi i produkte është grupi i aktiviteteve strategjike dhe operacionale, në shënjestër për krijimin e vlerës së produktit, të cilat veprojnë në dy fronte të ndryshme: atribuimit nga konsumatori dhe proceseve të prodhimit dhe shpërndarjen nga dyqanet.

Restorantet dhe dyqanet e shitjeve te mbështetura nga QUALITALIA , do të bëhen pjesë vendimtare e zinxhirit e promovimit të produkteve, shpërndarjes, komunikimit dhe shitjes tek konsumatori përfundimtar. Në çastin kur ai i ofron klientit një pjatë të bërë me produkte tipike italiane, ajo transmeton lidhjen e prodhuesit te asaj zone tek klienti; veçantia e produkteve specifike dhe e procesit të prodhimit që i përkasin qytetit të origjinës. Në thelb QUALITALIA  luan rolin si ambasador i restauruesi italian në ballkan.

DISIPLINA

Çdo restorant apo dyqan i lidhur me projekt QUALITALIA do të autorizohet per reklamim dhe shitje ekskluzivisht te produkteve me origjinë italiane që mbajnë vulën e cilësisë dhe vërtetësinë e premtimit që përmbante nell’insegna duke u bërë kështu një markë e garantuar dhe e sigurt per të gjithë. Produkti do te serviret nga te pakten nje person i cili ka kryer një trajnim certifikues, të recetave Italiane dhe zgjedhjen e përbërësve, njohurive te verërave, etj.  Stafi i trajnuar per njohurite dhe aftesite në kurse italiane i njohur zyrtarisht dhe i certifikuar.

Stafi trajnohet per:

dallimi përmes prezencës së elementeve dalluese tipike italiane;

 përgatitja e mjeteve specifike të komunikimit për të treguar identitetin italian;

përfshirja në udhëzues të veçantë kombëtarë dhe ndërkombëtarë;

 të promovojë kulturën dhe traditën e ushqimit dhe verës nëpërmjet iniciativave të veçanta si:evente;

 organizimie për promovimin dhe / ose blerjen e produkteve në të cilat do të ketë gjithashtu çdo material informativ;

 të jetë i pranishëm në dyqan të paktën një person në gjendje të lidhet me publikun në italisht;

 shfrytëzimi i personelin përgjegjës për marrëdhëniet me klientët të aftë për të ilustruar karakteristikat kryesore të produkteve të lidhura me traditën italiane;

 kuzhinë e hapur;

 menu e ndarë në kategoritë e pjatave me tregues të përbërësve, edhe në italisht;

përdorim i produkte për përgatitjen e pjatave ekskluzivisht me origjinë italiane. “Në qoftë se ju nuk mund të gjeni produktet italiane me dallime specifik të importimit apo kushte të pafavorshme,  restoranti nuk eshte i afte per marketing dhe do te ndalohet përdorimin i produkteve të caktuara kufizuese dhe / ose vendore”;

lista e verës duhet të përmbajë verëra italiane ose verëra IGT dhe verëra të gazuara me tregues të emrit dhe të bodrumit / prodhuesit dhe rajonin e origjinës. “Kërkesa mund të përjashtohet për restorantet që ndodhen në vendet ku ekziston një ndalim specifik për importet, si në rastin e disa vendeve arabe dhe / ose në rastin e marketingut shumë të pafavorshëm”;

 vaji për erëza të papërpunuara duhet të jetë vetëm italisht OQ / PGI vaj ulliri ekstra të virgjër.

Duke respektuar në mënyrë të përpiktë specifikimin, mund të shmangim falsifikimin dhe sofistikimin; ruajtjen e trashëgimisë gastronomike italiane të paçmueshme, vlera e së cilës përcaktohet nga përbërësit dhe lëndët e para; të fitojë konkurrencën ndërkombëtare dhe të imponojë cilësinë në çmim.